Vår kjøpsrettadvokater bistår i saker over hele landet

Lang erfaring og kompetanse øker muligheten for et godt resultat

BIL – BÅT – BOBIL – CAMPINGVOGN

Hvorfor skal du velge oss som advokat i din sak?

  • Vi er et av Norges mest benyttede advokatselskaper i kjøpsrett.
  • Du vil bli tildelt en advokat som har bilsaker og kjøpsrett som sitt kjerneområde og arbeidsfelt hver eneste arbeidsdag.
  • Våre biladvokater er organisert i egen fagruppe.
  • Faglig oppdatering og kontinuerlig erfaringsutveksling sikrer våre klienter en oppdatert og fagmessig sterk advokattjeneste.
  • Vi har konkurransedyktige priser.
  • Balanserte porteføljer som sikrer kapasitet og tilgjengelighet for klienten til enhver tid.
  • En trivelig dialog og godt samarbeid med klienten er svært viktig for oss. Vi lever for og av fornøyde klienter.
  • Ryddig sakførsel med info om hva som venter og de alternativ man har til enhver tid.

Utgifter til advokat dekker over forsikringen

Din bil, båt eller innboforsikring dekker utgiftene til advokat. Du må betale 20% selv og forsikringen dekker 80% av utgiftene til advokat. I tillegg påløper en grunnegenandel, som regel på kr 3000 – 4000.

Vi ordner med dekningsbekreftelse for deg.

Bistand for kjøpersiden, og selger siden.

I Austin Lyngmyr advokatfirma er vi et team av kjøpsrettadvokater som har spesialisert oss på saker om heving av kjøp og andre krav som springer ut ifra en reklamasjonssak på bil og andre objekter. Merk at vi bistår klienter som har kjøpt et objekt, men også klienter som har solgt et kjøretøy eller båt.

Referanser – Austin Lyngmyr advokatfirma

Våre tidligere klienter gir oss 5 av 5 stjerner på Facebook.

Våre tidligere klienter har gitt oss score på 4,5 av 5 mulige på Google min bedrift.

Alle våre advokater med omtale på advokatguiden har 5 av 5 stjerner.

Kontakt oss her for bistand i din sak

Fyll ut kontaktskjema nedenfor. For å, blant annet, finne den av våre medarbeidere som er best egnet for din sak, ber vi følgende opplyst:

  • Type bil
  • Årsmodell
  • Kilometerstand
  • Er alle servicer gjennomført?
  • Hva finnes av feil og mangler?
  • Har selger/kjøper avvist ditt krav?
  • Har bilen vært/er bilen forsikret før konflikten oppsto?

Vi ser frem til å høre fra deg.

    Tlf (påkrevd)

    Opplys følgende:

    - Er du kjøper eller selger? (Husk at kjøper må reklamere "innen rimelig tid")
    - Har din motpart avvist kravet? Hvorfor?
    - Hvis aktuelt: bilmerke, årsmodell, kjøpesum, hva er kilometerstand?
    - Er alle servicer fulgt?
    - Hva kostet objektet?
    - Når ble det kjøpt/solgt?
    - Hva er mangelen? (Hva er feil, foreligger det uriktige opplysninger eller opplysningssvikt?)
    - Er objektet forsikret?