Har jeg en sak å gå videre med? Hva bør jeg gjøre nå? Kanskje vi har svaret!

I trøbbel etter å ha kjøpt eller solgt et objekt? Hva nå? Vi ser frem til å kunne hjelpe deg i riktig retning! Alle svar gis fra advokater med betydelig erfaring og spisskompetanse innen kjøpsrett. Vi har taushetsplikt og behandler alle henvendelser konfidensielt.

ØNSKER DU Å SENDE OSS EN HENVENDELSE? TRYKK HER. FÅ SVAR INNEN 0 – 24 timer!

Hvem er vi?

  • Hyggelige og kompetente advokater som synes det er topp å hjelpe privatpersoner i kjøpssaker. Vi har spesialisert oss gjennom mange år og har kompetansen på plass.
  • Vi sørger for at du kan finne ut mer om hvordan saken din ligger an før du beslutter videre hva du vil gjøre.

Hvordan kan vi hjelpe deg?

  • Førstevurdering – gratis og uforpliktende.
  • Advokathjelp i saker om bil, båt, bobil, campingvogn og andre gjenstander etter nærmere avtale.

Hva koster det?

  • VURDERING: Førstevurdering er gratis og uforpliktende. Ingen skjulte kostnader eller forpliktelser – kun et lavterskel – tilbud for deg som vil finne ut hvordan du ligger an i reklamasjonssaken.
  • ADVOKATHJELP: Vi bistår deg gjerne om ønskelig. Det gjøres først etter nærmere avtale. Vi hjelper deg med å få igang dekning av advokatutgifter – 80% dekning etter fast egenandel, som regel kr 4000.

Slik fungerer det

  • Du sender oss en beskrivelse av din sak.
  • Du får deretter en tilbakemelding på hvordan vi mener din sak ligger an for øyeblikket, basert på informasjonen du sendte oss. Du har da fått et bedre grunnlag til å vurdere veien videre.
  • Om du vil ha bistand utover dette, så avtales det nærmere.

Slik gjør du det

Send oss beskrivelse av saken. Hva har i kortere trekk skjedd fra kjøp/salg og frem til nå. Hva har du reklamert over? Se øvrige spørsmål i kontaktskjema.

Benytt vårt kontaktskjema:

    Tlf (påkrevd)

    Opplys følgende:

    - Er du kjøper eller selger? (Husk at kjøper må reklamere "innen rimelig tid")
    - Har din motpart avvist kravet? Hvorfor?
    - Hvis aktuelt: bilmerke, årsmodell, kjøpesum, hva er kilometerstand?
    - Er alle servicer fulgt?
    - Hva kostet objektet?
    - Når ble det kjøpt/solgt?
    - Hva er mangelen? (Hva er feil, foreligger det uriktige opplysninger eller opplysningssvikt?)
    - Er objektet forsikret?

    Forbehold/vilkår

    I hektiske perioder kan vi ikke garantere at enhver henvendelse blir besvart. Det samme gjelder henvendelser som vi ikke anser som relevante for oss.

    En førstevurdering kan ikke gi deg alle svar. Vi kan kun gi deg kvalifiserte råd etter nærmere avtale. Det må da sendes ut oppdragsavtale og etableres oppdrag.